Dungeon of Signs blogin Gus on arvostellut kyseisen seikkailun ja tarjoaa siihen jopa parannusehdotuksia täällä. Limun Ropellusten pelinjohtamista käsittelevässä artikkelisarjassa on suoraa puhetta luolastojen rakenteesta ja myös maininta Caldwellin linnoituksesta täällä.
Tuon yhteisen ja jaetun kokemuksen johdosta mietin että seikkailu voisi olla hyvä aloittelijoille jotka haluavat tutustua Dungeons & Dragons roolipeliin juuri siitä näkökulmasta. Kartoittamisen vaikeuden vuoksi mietin että linnoituksesta olisi hyvä olla kartta johon on merkitty sen ulkopuoli niin että pelaajat voivat helposti piirtää tutkimansa huoneet. Sivun skannaamisen ja ehkä hieman kömpelön puoleisen muokkauksen tuloksena syntyi seuraavan linkin takaa löytyvä Caldwellin linnoituksen tyhjä kartta. Tulostettaessa kartta näyttää omiin silmiini ihan riittävän hyvältä.
Katseltuani jonkin aikaa sisältä tyhjäksi lanattua linnoitusta mieleeni tuli että koko seikkailun voisi tehdä uudestaan, erilaisella huonejaolla, erilaisilla kohtaamisilla, lainaillen huoneiden sisältöjä vaikka sellaisenaan muista seikkailuista. Linnan alla oleva kellari, miksi senkään tarvitsisi olla se sama tuttu, miksei se voisi olla vaikkapa Death Frost Doomin zombivarasto tai vaikkapa mutkitteleva käytävä myöhempiin seikkailuihin tuntemattomassa alamaailmassa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.